Dank u Sinterklaasje!!!!! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Dank u Sinterklaasje!!!!! - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Dank u Sinterklaasje!!!!!

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

27 November 2012 | Egypte, Hurghada

Hoor wie klopt daar ..... wie staat er aan de deur? Nee, Sinterklaas was het niet, die heeft het veel te druk in Nederland. Hij heeft een assisitente genaamd RITA gestuurd. Met 2 overheerlijke chocolade-letters!!! Heeeeeerlijk! Nou, daar wisten we wel raad mee. Binnen 2 dagen alles op!! Wat een verrassing was dat. Helaas moest Rita maandagochtend al weer terug naar huis, ze was hier maar 8 dagen. En.... ze had ons proberen te bellen maar een tijdje geleden zijn alle nummers veranderd... en zij had nog het oude nummer dat inmiddels geen gehoor meer geeft. Daardoor was er al veel tijd verstreken. Maar ze heeft nu de goede nummers. Ik heb ook lekker wat Nederlands leesplezier gekregen: de Telegraaf, een Libelle, een puzzleboekje, en nog wat Nederlandstalig spul dat zo heerlijk wegleest. Een dag later kwam ze nog even langs met haar vriendin Tineke om even te plassen, hahaha ze waren in Dahar geweest en moesten nog een stuk rijden en dat durfden ze niet aan.
Ik heb van de week ook geprobeerd om speculaasbrokken te maken, maar die waren niet helemaal goed gelukt, vandaag pepernoten gebakken en daarvan ben ik inmiddels misselijk, die zijn dus duidelijk wél goed gelukt! Voor de huurders van 5 en 3 ook een schaaltje gemaakt, nr. 5 was niet thuis, dus dat geef ik dan morgenochtend wel.

Ik ben inmiddels ook lekker aan het handwerken, daar is het goed weer voor. Ik ben al met de 2e sjaal bezig, dat CANCAN-spul breit lekker weg zo bij de tv. En natuurlijk arabisch oefenen... en allerlei klusjes rond huis en tuin, ach de dagen vliegen voorbij.
Verder leven we natuurlijk mee met Verliefde Piet die op zoek is naar zijn vriendinnetje, ik hoop dat hij haar snel vindt!!

• 28 November 2012 - 17:51

Janke Tromp:

Wat leuk dat in Egypte ook aan Sinterklaas gedaan wordt.
    Wij lezen altijd je berichtjes
    Groetjes van de zus van Rita

• 29 November 2012 - 09:51

Esther Meijer:

Hallo Janke,
    Ja leuk hè? Rita zei al dat ik weer wat meer moest schrijven, dat zal ik dan maar doen.
    Groetjes!!