familiebezoek - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu familiebezoek - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

familiebezoek

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Februari 2013 | Egypte, Hurghada

Ja hoor, Edith en Guus hebben weer voor Egypte geboekt! We kunnen dus weer dagen gaan tellen! Toch fijn om weer naar uit te kijken. Het is als ze komen precies een jaar geleden.
Jerry is weg, hij heeft waarschijnlijk zelf ergens gif gegeten. Er lag een dode muis onder de trap. Het vriendinnetje van Jerry heb ik nog wel een keer gezien... maar we zijn nu weer muizenvrij.
Bij de supermarkten kun je hier steeds meer artikelen kopen die we vanuit Europa kennen. Wat dacht je van een overheerlijk zonnepittenbrood? Ok, relatief duur hier (7 pond) maar er gaat niets boven een bruine boterham met kaas! Dat was 3 jaar geleden echt niet het geval. Ook chocoladepasta wordt volop aangeboden. Ik ben er blij mee.
De bij ons welbekende panga panga filets.... ja, kun je hier nu ook kopen. Tja, dan wordt het makkelijk om een visschotel klaar te maken. Hoef je niet eerst de hele vis schoon te maken.
En sudoku's! heb ik ook gevonden. 5 pond per boekje, dus echt niet duur.
Iedere keer vinden we wel iets nieuws.

Koen is aangekomen in Ankara. Hoop dat hij een veel plezier heeft daar, en ook nog wat studeert. Sowieso mooi om in het buitenland te kunnen studeren.

De baby's zijn weer terug... en ik heb al weer kunnen knuffelen en babysitten, hahaha. Heerlijk!

• 03 Februari 2013 - 18:36

Carla Meysembourg:

Hallo,
    Fijn hè dat ze weer komen, het is altijd fijn denk ik als je zus en zwager weer eens komen, veel bij te praten en weer een beetje familie... Je kan nu eenmaal niet zonder...hihi. Hoop dat alles goed gaat ook met Koen, vindt het wel eng zo heel alleen in het buitenland studeren. en dan nog wel zo dicht bij Sirien.buhg moet er niet aan denken.
    In het begin was er hier in luxemburg ook veel dingen die we niet hadden, maar wel in nederland, en nu is dat vanwege de vele toeristen ook het geval en is er eigenlijk niets meer wat je niet krijgt. Dus genieten maar meid. Veel plezier en geniet van alles wat er om je heen gebeurd, hopenlijk alleen maar positieve dingen. Het ga je goed en tot de volgende keer.
    Doei Groetjes uit luxemburg.
    ;-)

• 04 Februari 2013 - 02:13

Edith:

ja we hebben weer voorpret ,we gaan in april weer naar Hurghada....
    We hebben zin n zon en zee .... heerlijk
    Volgende week komt er weer winter aan bah, we hebben t gehad met dat koude weer.
    De koffers zijn alweer te voorschijn gehaald en t word passen en meten hihi
    Hurghada here we come....