Even terug en weer verder - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu Even terug en weer verder - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

Even terug en weer verder

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

26 April 2012 | Egypte, Hurghada

Het is al weer even geleden dat ik een pagina in het boek schreef. Ben in de tussentijd terug geweest in Nederland, mijn vader lag op sterven dus ik moest snel een ticket boeken. Na de begravenis ben ik weer naar Egypte gekomen, daar ging het leven weer verder.

Heb in Nederland wel genoten van het ontmoeten van de hele familie, maar op de begravenis ook oude bekenden: uit mijn geboorteplaats Doetinchem kwamen de buren, maar ook uit Nijmegen, familie uit Bergen op Zoom en uit Nuland. Mensen die ik al lang niet meer gezien had.

In Egypte ben ik weer verder gegaan met de lessen op de Royal school... en werk nu aan een programma voor de zomerschool... zie bijgaande foto.
Helaas heb ik geen drukproef gekregen anders hadden er geen taalfouten in gestaan......
Ben dus nu druk bezig om de lessen voor te bereiden, Duits, Engels en Nederlands. Misschien ook Frans voor beginners. Sommige hoef ik alleen maar te vertalen, maar het onderdeel grammatica is natuurlijk steeds anders. Het kost alleen veel tijd, verder is het wel leuk. Kan de ervaring van het afgelopen lesjaar goed gebruiken.

Zo zie je maar, je weet nooit waar het goed voor is als je verschillende dingen aanpakt, op een gegeven moment komt het allemaal bij elkaar.

• 26 April 2012 - 12:22

Carla:

Fijn dat je je werk nog hebt. Zou jij mij jouw adres kunnen sturen voor de uitnodiginnskaart van Marianne, doe dat maar per é-mail. alvast bedankt.
    en nog een fijne dag. groetjes uit een regenachtig luxemburg.. echt aprilweer. maar de onze boeren hebben het hart nodig. doei Carla

• 26 April 2012 - 20:29

Koen:

Hey mam,

Nou als ik het zo hoor ben je weer met allerlei carrière dingen bezig. Dus zo krijg je, je tijd wel vol. Verder ook nog leuke dingen op je pad? Is het gebouw nog een beetje aan het vorderen?

Kusjes!!