alweer juni... - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu alweer juni... - Reisverslag uit Hurghada, Egypte van Esther Meijer - WaarBenJij.nu

alweer juni...

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

07 Juni 2013 | Egypte, Hurghada

We zijn alweer in de zomer en de temperaturen lopen alweer aardig op.
Ik ben blij dat ik weer online ben: er was de afgelopen week een probleem met de elektriciteit in Hurghada. Wij merkten het ook doordat de ventilator ineens heel hard begon te draaien. We renden snel naar de hoofdschakelaar om die uit te zetten maar het was al te laat. De adapter van de laptop was kapot, we hebben gelukkig een nieuwe kunnen kopen. Erger was het bij andere mensen; de brandweer wist gewoon niet waar ze het eerst naartoe moesten omdat er kortsluiting was ontstaan en brand. Bij andere mensen zijn allerlei apparaten beschadigd of doorgebrand.
Ik merk wel dat ik het lastig vind als ik niet online kan. Ik heb dan meteen het gevoel dat ik vanalles mis. Ik voel me dan ver weg omdat je de berichtjes van de familie niet kan lezen. Maar goed, we zijn er weer.
Ook de adapter van het internetkastje op het dak moest vernieuwd worden. Volgende keer ren ik meteen naar de hoofdschakelaar van het hele gebouw als er weer een probleem is.

Ach, we hadden een ei gevonden, we dachten van een gekko. En inderdaad er kwam vandaag een schattig piepkleine versie uit. Heel leuk!

Verder wordt er alweer flink gewerkt in appartement 4. Zondag komt de timmerman de kozijnen instellen. Dan komt de stukadoor.... en daarna kan ik weer met mijn geliefde pasta aan de gang om muren en plafonds af te werken!

• 08 Juni 2013 - 11:45

Carla:

Goede morgen,

Ja hier is het ook uiteindelijk zomer.. heerlijk genieten zolang het duurt voor morgen alweer koelere temperaturen gemeld zo ca 19 graden. en kans op een flinke bui... hopenlijk blijft die weg, want we willen nu eindelijk onze nieuwe gril uitproberen en het is hier ook moederdag dus ik heb de kinders met man en vriend uitgenodigd om te komen eten. hopenlijk lukt het grillen hihi.. volgend jaar kan marianne ook moederdag voor zichzelf vieren, want.... in januari komt er een kleintje bij, :-) als alles goed gaat... tot nu toe ja... worden wij eindelijk opa en oma.. hoera.. ik heb in dit stukje wel veel het woordje eindelijk gebruikt... maar ja. we wensen jou sterkte met het werken van appartement 4 en doe het kalm aan want de ramadam begint weer... groetjes uit luxemburg
    Carla en Ender
    poot van Bobby..

• 09 Juni 2013 - 22:56

Edith En Guus:

Nou lekker dat het bij jullie lekker weer is
    Hier begint ook n beetje te komen
    Wat n gedoe met dat internet bij jullie zeg pffff
    Blij dat hier allemaal lekker werkt hihi
    Verder ben benieuwd quote t appartement vordert
    Wanneer begint eigenlijk de ramadan?
    Nou succes verder en we horen nog

Groetjes Guus en Edith